Dobrý den, pani cestovatelko??? slušelo by se podepsat???? Toto vše píši já slečny Vančurové matka z důvodu platby z mého důchodu v době objednání dostaly vnučka a dcera jako dárek. Velice mě celá záležitost mrzí, ale určitě jste velice dobře informována, když píšete, že objednání bylo v lednu , pan Tikal(zřejmě Váš manžel) Komentář Cestovatelka nepsala moje žena. říkal v únoru?!. Takže vše je o něčem jiném. Organizátor nezvládl opsání jak říkal(opsal jsem z jejich stránek) Nic jsem neopisoval ze stránek Tropical Islandu. Poslal jsem poptávku na náš zájezd (8.1.2018) a dostal jsem nabídku na dítě do 5, na dítě do 13,9 a na dospělou osobu.kde oni uvádí ( age 0-5) free, (children age 6-14) , to mezi 5-6 je jejich termín do šesti let. A toto měl uvádět organizátor. Jako organizátor jsem uvedl podmínky v naší nabídce na http://www.deti-repice.cz/4234-2/ V objednávce bylo dle chybného uvedení organizátora. Řeči o objednání leden, únor mě zcela vytáčí už z důvodu, že něco objednat 3/4roku před je nesmysl, jak víte kolik a čeho bude???? Potvrzení rezervace 60 míst na ubytování jsem provedl 25.1.2018. Dne 29.1.2018 jsem potvrdil objednávku autobusu. Jejich stránky uvádí jak jsem výše napsala. Za další dcera si zjištovala na místě a má podklady k uvedenému problému o cenové nabídce. Jako další na stránkách „Děti řepice „byla poslední úprava této nabídky dne 1.10.2018. Také máme vytištěno. Úpravy na stránkách jsem dělal několikrát. Poslední úprava byla z důvodu posunutí článku mezi novější, aby se lépe hledal. Viz foto.
Vážený pane Tikal, tímto Vás žádám o vrácení částky za nevyužité služby Vaše vnučka byla řádně dopravena do Tropical Islandu, řádně vstoupila do areálu na dva dny, dostali jste ode mě přidělené ubytování pro dvě osoby a v pořádku jste byli dopraveni zpět. mé vnučky Vanesy Vančurové nar. 4.1.2013 v částce 1400.-Kč na účet 200224498/0600, což je rozdíl mezi Vámi požadovanou a námi zaplacenou částkou 2100.-Kč , náležející poplatek za dítě do 6ti let dle sazebníku 700.-Kč Tropical Islands Od Tropical Islandu jste si ale nic neobjednávali. . Na základě Vašeho rozhodnutí jsme vrátily čip před vstupem do areálu na recepci a recepční vyškrtla Vámi chybně uváděnou osobu ze seznamu platících. Recepční vyškrtla z seznamu mnou přijatých čipů jeden dětský a pustila Vás dovnitř. Seznam platících osob byl vytvořen týden předem, řádně odeslán a dopředu zaplacen. Tak jak uvádíme na našich stránkách v podmínkách zájezdu. Nebyly využity služby platící osoby!! Jako další i když jste upravoval stránky s nabídkou Tropical Islands 1.10.2018 , byl jste mnou osloven emailem o informace, ale bohužel jste nereagoval, slušelo by se napsat aspoň“ platí instrukce na stránkách“. V podmínkách zájezdu píšu „V případě jakýchkoliv dotazů volejte 777/214510.“ Tento text je tam právě pro tyto případy. Na email pravidelně nechodím a proto jsem asi neodpověděl. Telefon zvedám vždy.
Fakt je takový, že jste někdy objednal, na stránky jste dal chybné informace Na stránky jsem dal informace, za kterých jsme nabízeli tento zájezd. Podmínky prodeje vzdy určuje prodávající (Spolek Děti Řepice) a na zákazníkovy je, jestli si tento zájezd chce za těchto podmínek zakoupit, nebo ne. a až jste měl zaplaceno dle chybný informací, Vaše objednávka „TI Vančurová 1xdospělý Tropical, 1x dítě od 5let Tropical“ tak jste zaplatil skutečný stav Tropical Islands dle Vámi uváděného Platba za vstupy byla uhrazena týden dopředu v plná výši.. Se zákazníky jste nekomunikoval na dotazy. Každý, kdo se mnou komunikoval dle informací v podmínkách dostal všechny potřebné informace. Doufám, že zhodnotíte situaci a částku uhradíte na účet do 14dní, Neuhradíme. v opačném případě se budu muset případem zabývat dále. Děkuji za kladné vyřízení Vančurová
Je trochu k zamyšlení, jak celá situace vzikla. V autobuse jsem si při předávání všiml, že máte malé dítě. Zeptal jsem se na věk a na základě vaší odpovědi jsem vám nabídl, že změnili podmínky a já se pokusím pro Vás zařídit levnější vstup. Informaci o věku dítěte jsem do té doby neměl (v objednávce bylo 1x dítě od 5let Tropical) a proto mě ani nenapadlo to zjištovat. U vstupu pro organizované skupiny mě bohužel paní odpověděla, že na dopředu zaplacené zájezdy nelze vrátit peníze. Domnívám se, že pokud bych Vám sám nenabídl, že to zkusíme vrátit, tak ani nezjistíme, do jakého věku je dítě zdarma. Předpokládám, že jste si ceník vstupu do Tropical Islandu dopředu nestudovala, protože jinab by jste asi těchto podmínek zájezd nekoupila, nebo na tuto změnu upozornila.
Tento příspěvek je vložen se zpětným datumem, aby se na našich stránkách nezobrazoval všem návštěvníkům, ale pouze těm, kteří se na něj prokliknou z kontaktů. Vytvořeno 14.11.2018
Dobrý den, pani cestovatelko??? slušelo by se podepsat????
Toto vše píši já slečny Vančurové matka z důvodu platby z mého důchodu v době objednání dostaly vnučka a dcera jako dárek. Velice mě celá záležitost mrzí, ale určitě jste velice dobře informována, když píšete, že objednání bylo v lednu , pan Tikal(zřejmě Váš manžel) Komentář Cestovatelka nepsala moje žena. říkal v únoru?!. Takže vše je o něčem jiném. Organizátor nezvládl opsání jak říkal(opsal jsem z jejich stránek) Nic jsem neopisoval ze stránek Tropical Islandu. Poslal jsem poptávku na náš zájezd (8.1.2018) a dostal jsem nabídku na dítě do 5, na dítě do 13,9 a na dospělou osobu.kde oni uvádí ( age 0-5) free, (children age 6-14) , to mezi 5-6 je jejich termín do šesti let. A toto měl uvádět organizátor. Jako organizátor jsem uvedl podmínky v naší nabídce na http://www.deti-repice.cz/4234-2/ V objednávce bylo dle chybného uvedení organizátora. Řeči o objednání leden, únor mě zcela vytáčí už z důvodu, že něco objednat 3/4roku před je nesmysl, jak víte kolik a čeho bude???? Potvrzení rezervace 60 míst na ubytování jsem provedl 25.1.2018. Dne 29.1.2018 jsem potvrdil objednávku autobusu. Jejich stránky uvádí jak jsem výše napsala. Za další dcera si zjištovala na místě a má podklady k uvedenému problému o cenové nabídce. Jako další na stránkách „Děti řepice „byla poslední úprava této nabídky dne 1.10.2018. Také máme vytištěno. Úpravy na stránkách jsem dělal několikrát. Poslední úprava byla z důvodu posunutí článku mezi novější, aby se lépe hledal. Viz foto.
Vážený pane Tikal, tímto Vás žádám o vrácení částky za nevyužité služby Vaše vnučka byla řádně dopravena do Tropical Islandu, řádně vstoupila do areálu na dva dny, dostali jste ode mě přidělené ubytování pro dvě osoby a v pořádku jste byli dopraveni zpět. mé vnučky Vanesy Vančurové nar. 4.1.2013 v částce 1400.-Kč na účet 200224498/0600, což je rozdíl mezi Vámi požadovanou a námi zaplacenou částkou 2100.-Kč , náležející poplatek za dítě do 6ti let dle sazebníku 700.-Kč Tropical Islands Od Tropical Islandu jste si ale nic neobjednávali. . Na základě Vašeho rozhodnutí jsme vrátily čip před vstupem do areálu na recepci a recepční vyškrtla Vámi chybně uváděnou osobu ze seznamu platících. Recepční vyškrtla z seznamu mnou přijatých čipů jeden dětský a pustila Vás dovnitř. Seznam platících osob byl vytvořen týden předem, řádně odeslán a dopředu zaplacen. Tak jak uvádíme na našich stránkách v podmínkách zájezdu. Nebyly využity služby platící osoby!!
Jako další i když jste upravoval stránky s nabídkou Tropical Islands 1.10.2018 , byl jste mnou osloven emailem o informace, ale bohužel jste nereagoval, slušelo by se napsat aspoň“ platí instrukce na stránkách“. V podmínkách zájezdu píšu „V případě jakýchkoliv dotazů volejte 777/214510.“ Tento text je tam právě pro tyto případy. Na email pravidelně nechodím a proto jsem asi neodpověděl. Telefon zvedám vždy.
Fakt je takový, že jste někdy objednal, na stránky jste dal chybné informace Na stránky jsem dal informace, za kterých jsme nabízeli tento zájezd. Podmínky prodeje vzdy určuje prodávající (Spolek Děti Řepice) a na zákazníkovy je, jestli si tento zájezd chce za těchto podmínek zakoupit, nebo ne. a až jste měl zaplaceno dle chybný informací, Vaše objednávka „TI Vančurová 1xdospělý Tropical, 1x dítě od 5let Tropical“ tak jste zaplatil skutečný stav Tropical Islands dle Vámi uváděného Platba za vstupy byla uhrazena týden dopředu v plná výši.. Se zákazníky jste nekomunikoval na dotazy. Každý, kdo se mnou komunikoval dle informací v podmínkách dostal všechny potřebné informace. Doufám, že zhodnotíte situaci a částku uhradíte na účet do 14dní, Neuhradíme. v opačném případě se budu muset případem zabývat dále.
Děkuji za kladné vyřízení Vančurová
Je trochu k zamyšlení, jak celá situace vzikla. V autobuse jsem si při předávání všiml, že máte malé dítě. Zeptal jsem se na věk a na základě vaší odpovědi jsem vám nabídl, že změnili podmínky a já se pokusím pro Vás zařídit levnější vstup. Informaci o věku dítěte jsem do té doby neměl (v objednávce bylo 1x dítě od 5let Tropical) a proto mě ani nenapadlo to zjištovat. U vstupu pro organizované skupiny mě bohužel paní odpověděla, že na dopředu zaplacené zájezdy nelze vrátit peníze. Domnívám se, že pokud bych Vám sám nenabídl, že to zkusíme vrátit, tak ani nezjistíme, do jakého věku je dítě zdarma. Předpokládám, že jste si ceník vstupu do Tropical Islandu dopředu nestudovala, protože jinab by jste asi těchto podmínek zájezd nekoupila, nebo na tuto změnu upozornila.
Tento příspěvek je vložen se zpětným datumem, aby se na našich stránkách nezobrazoval všem návštěvníkům, ale pouze těm, kteří se na něj prokliknou z kontaktů. Vytvořeno 14.11.2018
Tiky